Stolní společenská hra TUBUS
Výzva ke spolupráci na vývoji stolní společenské hry
co má hra podporovat: strategie, taktika, flexibilita, přehled, inovace, škození i napomáhání soupeřům, zábava, napětí, radost i zklamání...
potlačované prvky: náhoda, stereotyp... |
|
Praha bude mít TUBUS již v roce 2025
Vedle dosluhujícího metra a tramvají, které se mohou zamlouvat snad pouze nostalgikům, dostanou Pražané v blízké budoucnosti na výběr dopravní systém čtvrté generace: bezpečný, ultrarychlý, bezhlučný, komfortní a přesný TUBUS. Podle plánů pražské radnice stavba začne do půl roku. Podmínky soutěže zajistí uvedení super moderního dopravního systému do provozu v rekordně krátkém čase.
Pražští radní schválili plán rozvoje dopravní infrastruktury, a přispěli tak k dosažení evropského standardu pohodlí cestujících v metropoli. Součástí plánu jsou podmínky soutěže na výběr dodavatele transportních služeb pro léta 2025 až 2050. „Sestavování tendru provázely štiplavé repliky osob z řad zájmových organizací všeho druhu“, tvrdí zpravodaj plánu rozvoje a radní Ing. Rychlík, „výsledné zadání však můžeme považovat za více než uspokojivé a město bude ze stavby pouze profitovat. Životní úroveň Pražanů i návštěvníků Prahy zaručeně stoupne.“
Důležitou charakteristikou soutěže je, že začít stavět může prakticky kdokoli. Přesněji každá společnost, která je přesvědčena, že kompletní stavbu předá dříve než konkurence. Zadávací podmínky jsou velmi strohé a v naprosté většině ustanovení se odvolávají na stavební a bezpečnostní normy. Invence radních přichází pouze v kapitole popisující trasy a uzly dopravního systému. „Kdo TUBUS předá Pražanům první, s tím Hl. m. Praha podepíše dlouholetý kontrakt.“ Prohlašuje Rychlík. Znamená to, že pokud společnost XY stanovenou síť dokončí třeba jen o týden později než vítěz, veškeré náklady jdou na její vrub? „Přesně tak,“ tvrdí ekonomický náměstek magistrátu Mojmír Penízek. „Nedostavěné pokusy budou muset jejich konstruktéři kompletně a bez náhrady i odstranit.“
Podle předběžných odhadů se dá očekávat, že riziko neúspěchu na sebe vezmou čtyři montážní kolosy: americká United Constructions, Yamašita se zázemím v čínské lidové republice, společnost bez všeobecně známých charakteristik Cosa Nostra corp. a místní stavební gigant česká Cesta a.s. Které ze společností za TUBUS nakonec zaplatíme, záleží pouze na jejich organizačních a stavebních schopnostech.
-VoVes-
4. června 2007 |
Quasi tisková zpráva zasazuje do reality stolní společenskou hru, která se mi rodí v hlavě...
Mám k dispozici rozsáhlejší dokument, který přibližuje proncip hry. Zároveň nadhazuje témata k diskusi, jak vlastně hru strukturovat a které její prvky upřednostnit. Samozřejmě předkládá mnoho otazníků, tzn. je co dopracovávat. Dokument v případě zájmu o spolupráci rád poskytnu.
Volám zejména po expertech na programování a vydavatelství nakladatelství. |
|
Glendalough
titulní turistický cíl blízkého okolí, bývalý klášter a vyhlídkové hřebenovky |
|
Fore abbey
konečně krajina hezká, asi proto, že podobná české, dokonce se zříceninou |
Laraghcon Farm
ilustrační obrázky k místu mého momentáního pobytu a pracovného nasazení. |
|
Connemara atd.
Západ Irska stojí alespoň za rychlou projížďku autem, jsou tam hory, jezera, řeky a moře... |
|
|
|
Úvod, podle ktrého návštěvník zhruba pozná, kam se dostal. |
|
Projekt na podporu rozumného hospodaření ve venkovském prostoru. |
|
Několik fotoobrazových kolekcí, zejména vlastní práce. |
|
Pár ucelených textů, trochu i článků, něco dokonce i vyšlo v časopisu. |
|
Spřátelené, tematicky příbuzné nebo prostě jen zajímavé prezentace. |
|
Co se kdy objevilo na úvodní stránce, případně jiné starší materiály. |
|
|
|
|
|
|
|
|